Szállítási feltételek

Szállítás módja

  • Postai úton utánvétellel.
    Megrendelését összekészítjük, és a megadott címre postázzuk. Átvételkor az utánvéten szereplő, előre egyeztetett összeget a postásnak kell kifizetnie.
  • A vásárlás feltétele, hogy a Vásárló a megrendelés során magyarországi szállítási címet jelöljön meg.

Szállítás költsége

  • 10.000 Ft feletti rendelés esetén nincs szállítási költség.
  • 10.000 Ft rendelési érték alatt  egységesen bruttó 1500 Ft / megrendelés.
    A szállítási költséget minden esetben feltüntetjük a számlán, így átvételkor nem kell külön szállítási díjat fizetnie, az átvételkor fizetendő végösszeg tartalmazni fogja azt!
  • Csomagolási költség nincs.

Szállítási határidő

  • Készleten lévő termékek esetén a beérkezett megrendelés időpontjától számított max. 5 munkanapon (jellemzően 3 munkanapon) belül, egyéb esetben külön egyeztetés alapján.
  • A pontos szállítási határidő minden esetben közlésre kerül a rendelés megerősítésekor!
    A termék megrendelésekor javasolt, hogy a Vásárló adja meg telefonszámát, hogy szükség esetén kapcsolatba tudjunk lépni a Vásárlóval. 
  • A Piktor Kft-t. a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért felelősség nem terheli. 

Fizetés módja

  • Az áru ellenértékét a Vásárló a megrendelésében megjelölt címen készpénzben tudja kiegyenlíteni.

Számla

  • A számla a postacsomagban található. Amennyiben a csomag kibontása után a számla hiányzik a termék mellől, haladáktalanul jelezze azt ügyfélszolgálatunknak, hogy pótolhassuk.
  • A termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon (bruttóban) van feltüntetve. 
  • A szállítási költség minden esetben feltüntetésre kerül a számlán.

Sérült csomag vagy áru esetén

  • Amennyiben a kiszállításkor a postacsomag sérült, vagy a postacsomagon olyan jeleket észlel, mely az áru sérülésére utalhat tagadja meg a csomag átvételét! Ez esetben kérjük, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy a hibát mielőbb korrigálni tudjuk, a rendelését újra útnak indítsuk!
  • Ha a csomag felbontását követően észleli a termékek sérülését szintén azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a hibás termék mielőbbi cseréje érdekében!
  • Hasznos lehet, ha a csomagról, vagy annak felbontását követően a sérült termékről fényképet készít és azt e-mailen elküldi ügyfélszolgálatunknak! Ez esetben jelentősen felgyorsíthatja az ügymenetet, illetve segítségünkre lehet, hogy a jövőben a logisztikai szolgáltatónknál eljárjunk az ilyen hibás teljesítések kiküszöbölésére! Előre is köszönjük segítségét!

BioComb -  Háza újra tiszta lesz és az is marad!
Cserélje le hagyományos eszközeit innovatív, hosszú évekig tartó megoldásra!